Pages

09 Eylül 2007

BUZDOLABI ÖRTÜSÜ

Kayınvalidemin ördüğü renkli buzdolabı örtüsü,bohça köşesi olarakta kullanılabilir.Örülüşü bir kaç ip aynı anda yürütüldüğü için biraz zahmetli olsada bitince buna değiyor.Daha öncede tepsi örtüsünü eklemiştim bu örneğin.Ben yzın gelmesiyle beraber elişlerini bir kenara kaldırmıştım öylece.Halada hiç bir şey yapıyor değilim henüz.Benim örgülere falan başlamam için havaların biraz daha seinlemesi lazım, ben sıkıntılı bir insanım sıcağa daraltıya gelemiyorum pek :)) Bu yüzden yeni bir şeyler üretene kadar arşivde kalan bir kaç örnekle idare edeceğim artık...











5 yorum:

  1. Kayınvalidenin eline sağlık.Çok şık olmuş...Selamlar....

    YanıtlaSil
  2. Nalanim merhaba,
    oncelikle sayfama biraktigin yorum ve gosterdigin duyarlilik icin cok cok tesekkur ederim. Cok guzel bir yaklasimda bulunmusun. Canim ben yeni blogger oldugum icin, daha once bu yaptiginiz aktivitelerin nasil yurudugunu bilmiyorum, bana onculuk yaparsan cok sevinirim.
    Ayrica kayinvalidenin ellerine saglik cok degisik bir model yapmis, yazini okumadan once ornegi boyama sandim, bravo.
    Canim bu aralar cok mesgulum o yuzden cevabim gecikti, kusura bakma. Sana kocaman kocaman sevgilerimi gonderiyorum, guzel bir hafta dilegiyle...

    YanıtlaSil
  3. Ben de gorunce bir yerden taniyorum sanki diyecektim. Bence de bohca kenari yapin, buzdolabinin ustunde yazik.

    YanıtlaSil
  4. Hi, Nalan!
    I am always very happy with its visit.
    You she is a very gentile person. Very Obliged.
    Your blog this pretty one.
    Yours works are wonderful.
    Hugs with the affection of the Brazilian friend,
    Sônia Maria

    YanıtlaSil
  5. Yazın yaparım diye ben de birkaç iş başladım, öyle duruyorlar Nalan. Beni de sıkıntı basıyor, gerilmek istemiyorum. Bu oldukça zahmetli bir model canım, ama farklı gözüküyor. Kayınvalidenin ellerine sağlık. Sevgiyle

    YanıtlaSil