Pages

25 Şubat 2008

BİR NEBZE MUTLULUK !



Yeni bir haftadan hepinize merhaba...Bildiğiniz gibidaha önce Altın örgü forumumuzdaki arkadaşlarımla birlikte yardım amaçlı bir etkinlik başlatmış ve Zonguldak çocuk esirgeme kurumundaki 55 çocuğumuz için süveter ve yelekler örmüştük.Resimlerini gördüğünüz süveterlerde annemin,kız kardeşimin ve benim ördüp gönderdiklerimiz.Bu sayede o yavrularımızın yüzünde umarım küçükte olsa bir sevinç ve mutluluk ifadesi oluşturabileceğiz.



Bunun dışında bizi sevindiren bir olayda Kanal 7 haberden Sevgili Meryem hanımın etkinliğimizden haberdar olup çok etkilendiğini ve bunu haber yapmak istediğini bize iletmesiydi.Bu sayede bu yardımların örnek teşkil ederek sanal ortamlardada birliğin,beraberliğin ve güzel şeylerin başarılabileği ve çoğalarak artacağı....



Etkinliğe katılan arkadaşlarımızdan Aynur röportaj teklifini kabul ederk Meryem hanımla görüştü.Şimdide zonguldakta hediyelerimizi çocuklara ulaştıracak olan Yeliz'le görüşülerek ,çocukların hediyeleri verilirken kurumda bir çekim yapılacak ve Kanal 7 haber bülteninde yayınlanacak.Yayın tarihini öğrenip onuda buradan duyururum izlemek isteyenler için.



Bundan sonraki yardım etkinliğimize sizlerinde katılacağına yürekten inanıyorum ve herkesin desteğini bekliyorum...Katılan herkese tekrar teşekkürler emeğinize ,yüreğinize sağlık...
















9 yorum:

  1. Hayırlı işlerde yarışmak lazım...
    Çok güzel düşünülmüş yüreğinize sağlık...
    muhabbetle...

    YanıtlaSil
  2. selam arkadaşım Allah'ım kabul etsin hayrınızı ne güzel insan sevindirmek,sizin ve katılan arkadaşların emegine yüregine sağlık,yeni haftanın hayırlı,huzurlu,mutlu,başarılı ve bereketli geçmesini dilerim,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Nalancığım bu gibi yardım işlerinin manevi hazzı bambaşkadır. Yüreğinize sağlık, umarım giderek çoğalır. Ellerinize sağlık. Sana da iyi bir hafta diliyorum. Sevgiyle canım.

    YanıtlaSil
  4. MERHABA ÇOK GÜZEL ETKİNLİK YAPMIŞSINIZ. NE MUTLU SİZE. KOLAYLIKLAR DİLERİM ESEN KALIN

    YanıtlaSil
  5. Canim eline,koluna,yüregigine saglik!.. güle güle giyinsinler insallah.. öpüyorum seni sevgiyle kal... §€R@P

    YanıtlaSil
  6. NALANIM, BU GUZEL UGRASLARINDA KOLAYLIKLAR DILERIM, SAGLIKLI VE MUTLU BIR HAFTA DILEKLERIMLE, SEVGILER.

    YanıtlaSil
  7. Emegi gecen herkes sagolsun, Allah kolayliklar versin bu amac icin ugrasanlara.

    YanıtlaSil
  8. Harika bir iş yapmışsınız, kutlarım. Katılan tüm arkadaşların yüreklerinize sağlık. Allah kimseyi darda bırakmasın.
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  9. etkinliğiniz çok güzel.çok ince bir düşünce.böyle güzel düşünen insanlar hiç eksilmesin hep çoğalsın.tebrikederim.blogunuzdan faydalanyorm.favorilerme ekledim.ziyaretinizi beklerim.hoşçakalın

    YanıtlaSil