Pages

05 Mart 2008

TUNUS İŞİ YELEKLER
Kadriye Akgün hanımefendi yayınlamam için bana ördüğü bu güzel yeleklerin resimlerini gönderdi.Tunus işi ile ördüğü bebek yelekleri çok cici olmuş,çok güzelde süslemiş kendisi yelekleri.Nasıl yapıldığını kısaca anlatmasını rica etmiştim ,sağolsun oda yazmış açıklamayıda ekliyorum.Kadriye hanım elinize sağlık,bizimle paylaştığınız içinde tekrar teşekkürler...


Açıklaması:

Tunus işi ördüğüm yeleklerin ipi kartopu ,şiş 3 ,5 numara
ön parça :
45 zincir çektim sonra zincirin üzerine batarak ilmek aldım ve 45 ilmek oldu ,sonra birer ilmek keserek geri geldim.
ikinci sırada bir düz bir ters ördüm geri dönüşte yine birer ilmek keserek geri geldim.
üçüncü sırada düzün üstüne ters tersin üstünü düz ördüm ve 5 sıra bu işlemi yaptım
sonra ön pata 6 ilmek ayırdım gerisi düz örülecek.
35 sıra örüp kol için 14 ilmek bir düz bir ters 5 sıra örüp 8 ilmeği kestikten sonra geri kalan 6 ilmeği devam ettirdim ve ön tarafı iki ilmeği alıp birini kestim iki sırada bir bu kesme işini yapıyoruz
arka parça:
80 ilmek başlanıyor ,aynı işlemler oradada yapılıyor sayılır süslemeler renk değiştirmeler kişinin zevkine kalmış.




















7 yorum:

  1. selam nalan ablacim.ben dilek.kizimin kruvaze yelegini bitirdim.cok begendi kizim.resim yollamayi bilseydim yollardim ama bilmiyorum.sayende bir sey daha ögrendim ve uyguladim.tesekkürler ablacim sevgiler......

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım,güle güle giysin kızın.Rica ederim canım mutlu oluyorum ben sizlerden böyle tepkiler gelince.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba nalan,bu yelekler bir harika hanımefendinin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. merhaba.yelekler çok cici olmuş.hele de sarısı.bunları görünce ah bi kızım olsa da başlasam ona ciciler örmeye diye düşünüyorum.hoşçakal.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Kadriye hanımın ellerine sağlık, çok şık olmuşlar.
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  6. Hepsi cok guzel seyler, tum yapanlarin yayinlayanlarin eline saglik. Nalan, ben arada dantel de gormeyi cok isterim, eger mumkunse. Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. tunus iş yeleğin pembe beyaz olanın kolun alt kısmındaki modelin yapılışı nasıl bilgi verebilirmisiniz

    YanıtlaSil